Marso kolonija

Rezervuoti
Kaina
45-50 Eur
Vieta
Šiaurės Miestelis
Sudėtingumas
Vidutinis
Žaidėjai
2-5 dalyvių

Jūs su draugais atrinkti kelionei į Marsą. Ten dar nėra buvęs nei vienas žmogus. Jūsų užduotis aktyvuoti sistemas, kurios padės sukurti gyvenamas sąlygas visoje planetoje.

Veiksmo vieta

Jūs su draugais esate atrinkti kelionei į Marsą. Sėdite raketų paleidimo aikštelėje ir laukiate skrydžio. Specialistų komanda ruošia sistemas. Raketos skrydį stebi įvairių šalių žiniasklaida. Vyksta istorinis įvykis. Jus pakviečia skrydžio vadovas ir prasideda įlaipinimas. Suvokiate, kad tai gali būti skrydis tik į vieną pusę. Tačiau noras prisidėti kuriant gyvenamas sąlygas naujoje planetoje nugali ir Jūs jau esate raketoje.

 

Ypatinga situacija

Jūs atvykstate į planetą, kurioje dar nėra buvęs nei vienas žmogus. Leidžiantis pakyla didelis raudonų dulkių debesis. Jam nusėdus – pamatote pagrindinę Marso bazę. Ją atspausdino ir suformavo prieš Jūsų skrydį atsiųsta speciali įranga. Sekdami nurodymus gaunamus iš žemės valdymo centro – nusigaunate į jos vidų. Jūs suprantate, kad tolimesnis likimas yra tik Jūsų ir komandos draugų rankose.

 

Jūsų Užduotis

Planetoje nėra deguonies. Po žeme yra suledėjusio vandens. Naktimis nuo šalčio, o dienomis nuo karščio apsisaugoti galima tik bazėje. Jūsų užduotis aktyvuoti sistemas, kurios padės sukurti gyvenamas sąlygas visoje planetoje. Raskite užuominas, spręskite galvosūkius, ištirpdykite ledą, pasodinkite pirmuosius augalus. Sukurkite atmosferą pilną deguonies. Bazėje deguonies Jums užteks tik 60 minučių. Todėl turėsite veikti greitai. Remkitės intuicija, pasitikėkite savo komanda ir išbandykite visas galimybes. Ar esate pasirengę šiam nuotykiui?

 

Ar Jūs pasiruošę kelionei į Marsą?

Patirkite nuotykius naujoje planetoje
Rezervuoti dabar

Atsiliepimai

Ar esate pasirengę nuotykiams?

Išbandykite save ir komandą pabėgimo kambaryje
Rezervuoti dabar

Naudinga žinoti

 

Kambarį valdo kompiuteris

Marso kolonijos galvosūkių kambaryje visos užduotys yra išpildytos, naudojant įvairias technologijas. Todėl visą žaidimo eigą fiksuoja kompiuteris, kuris, reikalui esant, gali Jums padėti. Todėl žaidimo metu, jei nežinote, ką reikėtų daryti toliau, greitai sulauksite užuominos.

Tai, kad žaidimas yra pilnai valdomas kompiuterio, sudaro galimybes sukurti nestandartines užduotis. Jose įtraukiami įvairūs pojūčiai, pavyzdžiui, lytėjimas, klausa, rega. Taip pat reikalinga logika, pastabumas, reakcija ir kiti įgūdžiai. Ši užduočių įvairovė leidžia atsiskleisti kiekvienam komandos nariui ir parodyti savo stipriąsias puses. Jeigu vieniems geriau sekasi užduotys, reikalaujančios pastabumo, kitiems gali geriau sektis surasti loginius sprendimus arba pademonstruoti kitus unikalius įgūdžius.

Kambarys yra pritaikytas tiek vaikams, tiek ir suaugusiems. Todėl jis puikiai tinka šeimoms, gimtadienio šventėms, įmonių renginiams, bernvakariams ar mergvakariams. Planuodami šio kambario užduotis, mes norėjome, kad tai būtų pramoga, bet ne darbas, sprendžiant sudėtingus galvosūkius. Todėl kambaryje užduočių yra daugiau, lyginant su vidiniu užduočių kiekiu, esančiu kituose galvosūkių kambariuose Vilniuje. Tačiau jų sprendimai yra šiek tiek lengvesni. Taip žaidėjai turi daugiau įsimintinų akimirkų, vietų parodyti savo asmeninius sugebėjimus, ir, tuo pačiu, tai - puiki galimybė įsitraukti visai komandai, siekiant bendro tikslo: ištrūkti iš pabėgimo kambario.

Plačiau
 

Puiki dovanos idėja

Įspūdžiai yra geriausia dovana tiems, kas nemėgsta kaupti įvairių daiktų. Žaidimai - tai puikus būdas pažinti save ir draugus. Pramogos metu galima pastebėti savo stipriąsias puses, sustiprinti tarpusavio santykius tarp žmonių ar visos komandos. Tai tampa nepakartojama patirtimi. Todėl norėdami išskirtinės dovanos, įteikite būtent tokius įspūdžius. 

Mūsų galvosūkių kambarys Vilniuje ypatingai tinka, kaip įsimentanti dovana. Marso kolonijos pabėgimo kambaryje Jūs turėsite galimybę dalyvauti skirtingo dydžio grupėmis. Mažiausia grupė gali būti iš dviejų žmonių, didžiausią grupę gali sudaryti penki žmonės. Taip pramogauti galės ne tik asmuo gavęs dovanų kuponą, bet ir draugai kartu su juo.

Plačiau
 

Staigmena kambaryje

Šiame pabėgimo kambaryje galite paslėpti dovaną. Tai gali tapti staigmena, norint pakviesti vaikus ar suaugusius į asmeninę šventę. Įteikti gimtadienio dovaną ar netikėtai pasveikinti savo antrąją pusę. Ši staigmena yra visiškai nemokama. Norint sukurti šią mažą staigmeną galvosūkių kambaryje pramogos kaina nesikeičia, o žaidimas tampa dar smagesniu, atradus asmeninę dovaną. 

Apie tai mus reikėtų informuoti registracijos metu. Galite paskambinti mūsų telefonu arba parašyti elektroniniu laišku. Jeigu registruojatės internetu mūsų puslapyje, galite apie tai pranešti mums trumpąją žinute. Tuomet sutarsime Jums patogų laiką, kada galite perduoti dovaną. Daiktą, kurį planuojate įteikti, paslepiant galvosūkių kambaryje, rekomenduojame atnešti prieš atvykstant pramogauti. Tuomet ji tikrai taps staigmena žmogui, kuris ją atras pramogaudamas mūsų galvosūkių kambariuose.

Plačiau
 

Didelės grupės

Mūsų galvosūkių kambarys Vilniuje puikiai tinka ir planuojantiems pramogauti didesnėmis grupėmis. Mes galime priimti grupes iki dvylikos žmonių. Tokio dydžio grupes galima sudaryti, rengiant įmonių vakarėlius, švenčiant gimtadienį ar kitomis progomis.

Kompanijoms virš šešių žmonių mes galime pasiūlyti vienu metu rezervuoti du pabėgimo kambarius ir pasidalinti į dvi komandas. Viena komanda gali pramogauti mūsų Marso kolonijos kambaryje, kita tuo tarpu išmėginti savo jėgas Atominės elektrinės kambaryje. Taip abi komandos pramogauja tuo pačiu metu, tačiau visi žmones kompanijoje turi galimybę įsitraukti į galvosūkių sprendimą ir atrasti savo stipriąsias puses.

Pramogaujant kambaryje didesnėmis grupėmis visada smagiau. Daugiau žmonių – daugiau įspūdžių. Atvykę su didele komanda turėsite galimybę vietoje nuspręsti į kurį iš dviejų kambarių kas nori eiti. Nors kambarių temos yra skirtingos, tačiau pats žaidimo principas juose yra panašus, todėl mėgstantys pasigalynėti, turi galimybę palyginti, kuriai komandai kaip sekėsi spręsti užduotis ir galvosūkius.

Plačiau
 

Pabėgimo rekordas

Kiekvienas galvosūkių kambarys Vilniuje turi savo rekordą. Tai yra laikas, per kurį iš jo pavyko pabėgti greičiausiai komandai. Mūsų kambaryje galima rasti net visą rekordų lentą, kurioje galite pamatyti dešimt greičiausių komandų, kurioms pavyko itin greitai pabėgti. 

Mūsų kambariai dažnai sulaukia itin gerai susižaidusių ir puikiai užduotis sprendžiančių komandų. Tačiau atvykus į galvosūkių kambarį svarbu nepamiršti, kad tai – pramoga. Todėl kambariai puikiai tinka tiek pradedantiems, kurie yra linkę labiau mėgautis žaidimu, tiek ir patyrusiems, kurie nori pasiekti puikų rezultatą, ištrūkdami iš galvosūkio kambario kuo greičiau.

Dalies žaidėjų tikslas atvykstant į galvosūkių kambarius yra pasiekti to kambario rekordą ir tapti greičiausia komanda, išėjusia iš jo. Tai pavyksta padaryti, aplankius daugybę kambarių, susižaidus su draugais ir, turbūt svarbiausia, gerai bendraujant tarpusavyje. Tačiau tai nutolsta nuo pramogos ir kartais tampa tikru iššūkiu dalyviams. Tuo tarpu įprastas pabėgimo laikas, per kurį išeina daugelis grupių yra apie 55 minutės. Mūsų galvosūkių kambariai Vilniuje yra suprojektuoti taip, kad visi komandos nariai turėtų užtektinai veiklos numatytam laikui. Todėl dažniausiai, gerai leidžiant laiką su draugais ir tuo pačiu sprendžiant galvosūkius, juos pavyksta įveikti per numatytą laiką.

Plačiau
 

Žaidžiantiems pirmą kartą

Svarbu atminti, kad tai yra pramoga. Visos užduotys ir galvosūkiai yra padaryti taip, kad Jūs gerai praleistumėte laiką. Todėl bijoti ar nerimauti prieš vykstant pirmą kartą į galvosūkių kambarį neverta.

Atvykus į kambarį Jus pasitiks mūsų kambario operatorius. Jis supažindins Jus su mūsų galvosūkių kambarių taisyklėmis ir papasakos Jūsų pasirinkto kambario istoriją. Žaidime Jums nereikės turėti jokios išankstinės informacijos, puikiai išmanyti geografijos, matematikos ar kitų dalykų. Viskas, kas reikalinga, bus gudriai paslėpta kambaryje.

Informaciją kambaryje galite rasti įvairiausiomis formomis. Tai gali būti paprasti užrašai. Daiktų kiekis arba tam tikras jų išdėstymas gali sufleruoti atsakymus. Visos užduotys yra sukurtos taip, kad dažnu atveju joms išspręsti reikia panaudoti vis kitokius įgūdžius. Tačiau remtis reikia tik informacija, rasta kambaryje. Taip kiekvienas žaidėjas atranda kur panaudoti savo stipriąsias savybes. Todėl šis žaidimas ir įtraukia visą komandą, nes kiekvienas mūsų turi skirtingus gebėjimus. Tuo pačiu, kuo įvairesnė komanda žmonių susirenka, tuo didesnė tikimybė papildyti vieniems kitus savo pastebėjimais. Todėl kiekvienas komandos narys – itin vertingas šiame žaidime.

Plačiau